Sunday 12 November 2017

Forex Damp Robot


Forex Steam System Beskrivelse: Forex Steam Light handler EURUSD, forsøker å fange små biter av trending trekk etter en retracement. Hvis en handel går imot deg, vil den justere Take Profit for å akseptere et delvis tap på handel i håp om å unngå fullstoppsfallet. Oppdatering Publisert 13. august 2013: Forex Steam-leverandøren diskuterer resultatene som er lagt ut på nettstedet vårt, og sier at vi har savnet mange oppdateringer, noe som fører til at tapene blir rammet som ville vært unngått. Problemet er at de ikke sender varsler når oppdateringer slippes: brukere må sjekke deres nettsider daglig for å finne dem. Mens vi ikke tror det er mulig å matche resultatene de publiserer på deres nettside, vil vi sikkert prøve vårt beste. Vi har stoppet gjeldende ytelsestester og startet en ny med Versjon 7.0, og vi vil gjøre vårt ytterste for å sjekke daglig for nye versjoner. Vi skal også bruke FinFx (deres anbefalte megler) for demo-kontoen. Prestasjonstest Pensjonert: Etter å ha testet denne EA i 12 måneder, har vi besluttet å pensjonere det på grunn av dårlig ytelse. Pensjonert Forex Steam Performance Tests IRRELEVANT Forex Steam Performance Tests kontaktinfo siste tweet Vårt selskap forexverifiedThis er en oppføring for et Forex-produkt kalt Forex Steam. Det offisielle nettstedet for dette produktet er på forexsteam. Hvis du ser etter mer info om dette produktet, følg linken. Hvis du ser etter anmeldelser for Forex Steam, finn dem nedenfor. Vurderinger kommer fra virkelige brukere, så hvis du ikke ser noen kommentarer enda, vennligst sjekk tilbake snart. Hvis du har erfaring med dette produktet, vennligst legg en kort anmeldelse eller kommentarer med tilbakemelding. Det vil hjelpe andre brukere til å bestemme seg. Takk Hvis du vil sende et Forex-produkt som ikke allerede er oppført på dette nettstedet for brukerkommentarer og vurdering, bruk skjemaet. Du kan også være interessert i: Hvis du har erfaring med dette produktet, vennligst legg inn din tilbakemelding eller gjennomgang nedenfor. Hjelp andre til å bestemme, hver oppføring hjelper. Hei jeg sjekket noen vurderinger og ytelse Pls kan du forklare årsaken til SL (vanligvis 20), men noen tilfeller 50 eller 150 (august 2010) bruker du forskjellige innstillinger nå Takk og hilsen Valerio Kommentar av valerio 15. februar 2011 3:15 pm Bare en advarsel om denne EA, jeg følte ikke på forrige advarsel og brukte min hardt opptjente på det. Denne EA (Light Version) er en eksakt kopi av Euro-Blaster v7.2. mens den fullstendige versjonen er en kopi av RSIMAScalper som er tilgjengelig gratis. Jeg har lagt inn en forespørsel gjennom paypal for å få pengene mine tilbake, så det vil se hvordan det viser seg. Kommentarer fra Steam Scam 16. februar 2011 2:59 am Steam er ikke en svindel, jeg vet at denne roboten må kjøres på rett borker, som mange forskjellige roboter, det er mange crap meglere der ute som ikke liker folk som handler med EA8217s, og derfor har du problemer med damp. I8217m kjører den på en megler som heter Hot Forex, alle mine roboter løper så mye bedre med denne megleren, de er en ECN-megler, reletivt ny, og de gir 50 bonuser på hvert innskudd på kontoen din. Så hvis du har crao resultater, prøv noen forskjellige meglere, stol på meg det gjør en stor forskjell. Kommentar av Don Bourke 16. juli 2011 03:55 På deres hjemmeside handler et av sine punktposter om spørsmålet om meglere: Stealth: Dette er en annen del av din beskyttelsesplan med Forex Steam. Ved å bruke dette holder du deg bare ut av den irriterende meglerradaren. Hvis det er sant, ville man ikke måtte bruke en bestemt megler som Don foreslår at bortsett fra deres live-setning ser det bra ut, men får motstridende rapporter her. Jeg vet at ForexRobotNation ikke kan stole på. Det ville være fint å få mer tilbakemelding fra brukere som bruker den. 8216live8217 Forex Steam er en SCAM. Deres 8220live8221-konto er helt falsk og fabrikkert. It8217s er blitt bevist på andre nettsteder som Donna forex. Hvis de må falle sine resultater for å få deg til å kjøpe og du faller for det, fortjener du å tape pengene dine. Kommentar av SCAM SCAM 21. oktober 2011 12:19 Jeg kjøpte Forex Steam Light for noen måneder siden, og jeg kunne aldri få det til å fungere på min VPS, så jeg fikk refusjon. Den eneste Bot jeg noensinne har betalt for, er Forex Megadroid, selv om jeg har prøvd masse og den eneste grunnen var at jeg savnet fristen for å få tilbakebetaling. Det gjør av og til fortjeneste, men det er så intermittent og sakte. Den eneste EA jeg har hatt noen reell suksess med er Forex Luger, som ingen synes å ha hørt om, og jeg synes det er ganske gammelt, og jeg fikk det av en østerriksk venn av meg. Kommentar av Bob Bridges 28. oktober 2011 07:11 Hvis du er på de dovne handelsmenn som ønsker å bli rik ved hjelp av roboter, drømmer du, blir det virkelige. Denne Forex Steam er en stor LOOSER, så hold deg pengene. Dette søppelet EA HAR EN MYCKET FLAW I DENS PENGESTYRING. Det bruker en veldig stor 90 pip stopp tap for å få 10 pips. Det kan slå 7 seire og ved åttende handel har det økt størrelsesstørrelsen og det vil si når pippene hans hopper igjen, men det vil ikke fungere hvis handelen fortsetter å gå nordover eller sør over 90 pips. Du kan ha et stort smil i den første uken, men det er sikkert å bli tørket ut ganske raskt. Hvis du tror du får støtte, bare glem det. Ths svindlere bryr seg ikke. De vil bare ha deg penger. Hvis du fortsatt er kvalifisert for tilbakebetaling, få det raskt og glem din dårlige drøm. Jeg håper dette hjelper deg med å suge der ute. Hvis du er en leser av Forex Robot Nation, har du definitivt hørt om Forex steamroboten. Mens I8217ve allerede dekket noe av potensialet for Forex-damp i dag, går jeg til å dykke litt dypere og forteller deg historien min og mine teknikker. Min Forex Dampforsterker Forex Robot Background I8217ve har brukt automatisert Forex robot programvare i over fire år. I8217m snakker om førstegenerasjons systemer som ikke engang selges lenger som Forex-kretser som hadde måneder med stor suksess og førte meg til å tro på fordelene med Forex roboter. Jeg visste at jeg hadde noe her, men jeg var ikke sikker på hvordan jeg kunne dra nytte av det vesentlig. Det er så mange forskjellige Forex teknikker hvis de alle kunne settes sammen ordentlig i en automatisert programvare, det ville sikkert gi meg de handelsresultater jeg lette etter. Men det var alltid problemer med den tidlige programvaren jeg brukte, jeg hadde alltid flyktige seire. Dette betyr at jeg generelt vil vinne mye og miste mye. Det var åpenbart for meg at det var stort potensial her, men det var faktisk vanskelig å finne et system som bruker de riktige metodene. Da jeg først startet der, var det egentlig ikke et nettsted som forex-robotnasjon for å hjelpe handelsfolk som meg selv, så jeg måtte prøve alt under solen. Jeg visste nøyaktig hva jeg ønsket ut av Forex roboten, og jeg laget en liste. Den beste roboten ville: Bruk en lav risikostrategi Har en høy vinnende prosentandel Gi gratis regelmessige oppdateringer Den nye generasjonen av Forex Robots Nå er det bare ett system som gir disse elementene effektivt etter min mening. Dette ville være Forex steam, spesielt den lette versjonen. Mens jeg bruker andre verktøy fra tid til annen, er Forex steam den eneste programvaren jeg vil kjøre året rundt. Ting jeg liker om Forex Steam Støtteteamet Den utmerkede strategien De ulike oppdateringene (spesielt nyhets - og feriefiltre) Resultatene For meg er it8217s enkel å bruke 8211, og installasjonsprosessen og medlemsvideo-videoene gjør det enkelt å laste ned den nyeste versjonen og Bli kjent med hvordan det fungerer. I8217m en virkelig stor tilhenger av deres medlemmer område videoer i bestemt. Hvis du noen gang har satt opp en automatisert Forex-robot, så tenker du nok på at det blir en veldig vanskelig prosess. Heldigvis, hvis du bare følger videoen trinnvis, kan du installeres på under 15 minutter. Den beste delen om dette er at hvis du ikke kan installere det, vil et Forex-dampstøttemedlem koble til datamaskinen din og gjøre det gratis for deg. Mistake Traders gjør alltid Don8217t gå live med en gang. Ta deg tid til å handle på demo først, slik at du forstår programvaren og har et komfortnivå med det for når du skal handle live. Handelsresultater med damp Det er alltid en god idé å ta en titt på en ekte handelskonto slik at du vet hvordan et automatisert system fungerer. Her kan du se en konto av teamet på Forex robot nation. En uavhengig gransker av Forex steam programvare. Testresultater Klikkbare handelsresultater Her kan vi se en svært beskjeden kontoåpning ved 1000 raskt voksende uten å risikere veldig mye av hovedstaden. Forex steam er i stand til å gjøre dette på grunn av flere funksjoner som beskytter din trading konto. Her er noen funksjoner som også er forklart i den offisielle Forex-dampinstallasjonsveiledningen. Jeg lastet opp det her. Det er også en Forex Steam 7 Video med mer informasjon om noen av de nye funksjonene. Pip Retrace 8211 Dette er en funksjon som fungerer som en sekundær stoploss. Hvis programvaren når 40 pips og bestemmer at handelen ikke vil gjenopprette, vil den finne en måte å ta et mye mindre tap på og lagre kontoen. Feriefilter 8211 Feriefilteret ble inkludert i den siste gratis oppdateringen som automatisk blokkerer bransjer på helligdager som er historisk uberegnelige dager hvor Forex-damp har hatt vanskeligheter. Nyhetsfilter 8211 Nyhetsfiltret er som feriefilteret, men det ser på høye nyhetsnyheter ved hjelp av Forex-fabrikkkalenderen for å unngå uregelmessige perioder i løpet av den dagen. Komme i gang Jeg håper at noe av informasjonen jeg ga for deg her i dag om Forex-damp, hjelper deg med å komme i gang med å vinne med en virkelig god Forex-robot.

No comments:

Post a Comment